13 mei 2015

Films: Tracers (2015)

Geen opmerkingen:
 
Toen ik las dat Taylor Lautner in een nieuwe film speelde, wist ik al dat ik deze film wilde zien. In Twilight was ik geen fan van hem, maar in Abduction vond ik hem goed acteren. Twee weken geleden besloot ik om Tracers te kijken.

WHAT'S IT ABOUT?
De New Yorkse fietskoerier Cam (Taylor Lautner) slaat vanwege een hoge schuld op de vlucht voor de Amerikaanse maffia. Wanneer hij de aantrekkelijke free runner Nikki (Marie Avgeropoulos) tegen het lijf loopt, is er meteen sprake van een klik. Ze introduceert hem aan de sensationele wereld van parkour; een sport waarbij buitengewone snelheid, het verleggen van grenzen en het overwinnen van obstakels centraal staan.

VOORSPELBAAR
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: deze film vond ik erg voorspelbaar. Toen Cam en Nikki elkaar ontmoette, wist ik meteen dat ze wat met elkaar gingen krijgen. Ik vond Taylor en Marie wel goed acteren, ze waren prima op elkaar ingespeeld. In Abduction vond ik Taylor zijn rol beter vertegenwoordigen. Verwacht geen hoogstaand acteerwerk, want dat vind je niet terug in Tracers.

GEEN DUIDELIJKE BOODSCHAP
In de synopsis lees ik dat parkour een sport is waarin de persoon obstakels leert te overwinnen. Kijk, ik snap dat het spannend en eng is om te rennen en springen over gebouwen, maar echte obstakels heb ik niet gezien. De boodschap van de film werd mij niet duidelijk. Ik had liever persoonlijke, psychische obstakels gezien.

EINDBEOORDELING
Ik vond het zeker een leuke film om eens gezien te hebben, maar ik zou de film niet opnieuw kijken. Mede dankzij de voorspelbaarheid was de film niet spannend. Als vrouw zijnde werd ik wel blij van de relatie tussen Cam en Nikki, dus de film heeft ook zo zijn pluspunten. Al met al was het een leuke film, maar niet bijzonder. 

Wat vond jij van Tracers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff